بلاگ, لوکال شاپ

عروسک فروشی در رشت

عروسک فروشی در رشت

عروسک چگونه و از کجا پیدا شد؟

اسباب بازی عروسک یکی از وسایل بازی کودکانه و محبوب است که بر اساس مفاهیم نمادین و تخیلی ساخته شده است. این اسباب بازی از قدیم الایام و در فرهنگ های مختلف به وجود آمده است. اما علت ایجاد این بازی به‌طور دقیق مشخص نیست و از منابع مختلف نشأت گرفته است.

به طور کلی، بازی با عروسک با توجه به ایده‌ها و ابتکارات مردم و به دلیل طبیعت بازی های کودکانه در هر جامعه شکل‌گرفته است. از جمله اسباب بازی ها و عروسک ها که به ویژه در بازی های کودکانه استفاده می شوند.

نماد گذاری و تخیل در اسباب بازی ها و عروسک ها نقش مهمی دارد؛ کودکان در این بازی ها قادر به بازتاب خلاقیت و احساسات خود هستند و با خلق داستان ها و تصور کردن شخصیت ها و روابط آن ها، مهارت های اجتماعی و خلاقیت خود را تقویت می کنند.

از نظر تاریخی، عروسک ها در ابتدا از جنس چوب، پارچه، خمیر، خرده های پارچه و… ساخته می شدند. با گذر زمان و پیشرفت فناوری، عروسک ها از مواد مختلف مانند پلاستیک، لاستیک، فوم و… ساخته می شوند. همچنین عروسک های رباتیک و مبتنی بر هوش مصنوعی نیز اکنون وجود دارند که قابلیت های پیشرفته تری دارند.

در نهایت، می توان گفت بازی با عروسک یک ابتکار طبیعی و اساسی در رشد و تحول کودکان بوده است که از دوران کودکی تا بزرگسالی در همه جوامع و فرهنگ ها رواج داشته و خواهد داشت.

عروسک فروشی در رشت کجاست؟

انتخاب و خرید عروسک به طور کلی کار دشواری نیست زیرا در تمام فروشگاه های حوزه کودک و نوجوان معمولا مدل ها و نمونه های متعددی از انواع عروسک ها وجود دارند، اما اینکه ما با مراجعه به یک مجموعه فروشگاهی بتوانیم در کنار تنوع بالا از انواع مدل ها، با قیمت مناسب و شرایط تخفیفی خوب یک محصول متناسب با نیازمان را تهیه کنیم اهمیت زیادی دارد.

فروشگاه اسباب بازی ژوپیتر در بلوار معلم رشت، به عنوان بزرگ ترین عروسک فروشی در رشت سال هاست که میزبان هزاران نفر از کودکان و والدینی بوده است که برای خرید انواع اسباب بازی و عروسک ها به آن مراجعه نموده اند.

راه اندازی و اداره عروسک فروشی در رشت کار نسبتا ساده ای نیست، زیرا مخاطبان و مشتریان سلیقه های متفاوت و زیبایی دارند و هر محصولی به دلشان نمی نشیند، لذا باید تنوع و مدل های خوب و متعددی از عروسک ها وجود داشته باشند تا مورد انتخاب قرار گیرند.

در فروشگاه اسباب بازی ژوپیتر بیش از 700 قلم انواع عروسک در مدل های مختلف وجود دارند. از عروسک های پولیشی گرفته که طرح های حیوانات، انتزاعی و یا شخصیت های معروف کارتونی هستند تا عروسک های طرح های دختر و پسر که از بهترین مواد اولیه ساخته شده اند. همچنین عروسک های سیلیکونی طرح نوزاد نیز هستند که با نمونه های واقعی بسیار شباهت دارند.

عروسک فروشی در رشت

عروسک های باربی نیز که همواره جزو پرطرفدارترین ها در هر عروسک فروشی در رشت هستند نیز قفسه های بزرگی را به خود اختصاص داده اند. انواع مختلفی از این عروسک ها در حالات و با وسایل گوناگون وجود دارند. از باربی ها در مشاغل گرفته تا با خانواده و لباس های رنگارنگ.

انتخاب عروسک برای کودکان زیر 3 سال نیز یکی از چالش های بعضی خانواده ها می باشد، زیر شرایط عروسک باید به گونه ای باشد که برای کودک کم ترین آسیب را ایجاد کند. عروسک های پولیشی موجود در فروشگاه اسباب بازی ژوپیتر در رشت دارای الیافی از جنس نانو هستند که علاوه بر بدون پرز بودن، ضد حساسیت نیز می باشند و برای کودکان زیر 3 سال بهترین انتخاب هستند.

مولفه های دیگری نیز در انتخاب و خرید عروسک موثرند، از جمله قیمت مناسب که در فروشگاه اسباب بازی ژوپیتر سعی شده است تا با قیمت گذاری درست و دقیق، محصولات را با مناسب ترین قیمت به مشتریان عرضه نماییم. همچنین برای مشتریانی که تمایل به خرید محصولات با برند مشخصی دارند نیز، عروسک هایی از معروف ترین برندهای دنیا در فروشگاه وجود دارند. برندهایی مانند MATTEL، DEFA LUCY، HASBRO،  BABY BORN، LOL و… .

جدیدترین محصولات

جدیدترین محصولات

مطالب مرتبط